Основні види тестування сайтів:
- функціональне тестування;
- тестування юзабіліті (перевірка зручності користування);
- тестування сумісності (конфігураційне тестування);
- тест на продуктивність;
- перевірка безпеки.
подробно: http://surl.li/bxoxt
характеристиками, наприклад, конверсія, кількість унікальних користувачів тощо. Отримані дані дозволяють проводити ретельний аналіз, знаходити слабкі місця ресурсу, тестувати щось нове та робити висновки. Всі ці функції виконують різні інструменти, серед яких найбільшу популярність отримали продукти Google.
Google Analytics – це метричний сервіс, що надає відомості про всі дії користувача. Він показує, з якого ресурсу відвідувач потрапив на сайт, яку кількість часу на ньому пробув, які дії виконував тощо. Серед переваг інструменту слід зазначити наступне:
Google Analytics – це метричний сервіс, що надає відомості про всі дії користувача. Він показує, з якого ресурсу відвідувач потрапив на сайт, яку кількість часу на ньому пробув, які дії виконував тощо. Серед переваг інструменту слід зазначити наступне:
- кросплатформеність – збирає дані з різних сайтів і додатків та формує єдиний звіт;
- міжплатформова ідентифікація відвідувачів – більшість сервісів сприймають користувача як нового, якщо він заходить на сайт з іншого пристрою або браузера. Це псує статистику. Google аналітика користується трьома рівнями ідентифікації, тому надає максимально точні цифри;
- розгорнута статистика – надає клієнтам широкий спектр даних;
- конфіденційність – для відстежування поведінки користувачів більшість сервісів використовує файли cookie. Гугл намагається від цього відмовитися й надає перевагу IP-анонімізації.